Email marketing

Email marketinq, hədəf auditoriyanı cəlb etmək və satışları artırmaq üçün istifadə olunan effektiv vasitələri özündə cəmləşdirən marketing növüdür. Bu spam deyil, adi bir poçt deyil, iş və potensial müştərilər arasında bir növ ünsiyyətdir.

Əvvəllər, internet marketinqinin ilk günlərində, hər hansı bir mal və xidmətin reklam olunduğu emaillər mesajlar fərdiləşdirilmədiyi üçün çox təsirli deyildi. Bu gün xüsusi strategiya və taktikaların köməyi ilə yaxşı nəticələr əldə edə, abunəçilərə sədaqəti gücləndirə və satışları artıra bilərsiniz.

Email marketinqi, ticarət nümayəndəsi ilə istifadəçilər arasında loyal münasibətlər yaratmağa kömək edir. Bu texnika maraqlı müştərilərə email göndərməyi əhatə edir. Məzmunu alıcıya yeni promosyonlar, satışlar, endirimlər, çeşidin artırılması, yaxınlaşan təqdimatlar, konfranslar və digər tədbirlər barədə məlumat verə bilər. Mesajlar sadə, maraqlı, cazibədar olmalıdır.

Email marketingin növləri :

 

Email marketinqini sifariş etməyi planlaşdırırsınızsa, podratçının seçimini diqqətlə nəzərdən keçirin. Təəssüf ki, bu işə tez-tez yeni başlayan sərbəst və ya təcrübəsi olmayan şirkətlər qəbul olunur. Texnikanın necə işlədiyinə dair bir fikrə sahib olmadan, xüsusiyyətləri və nüansları nəzərə alınmadan ən azı bir nəticə əldə etmək mümkün deyil. Mesajlar yazır və poçt siyahınızı düzgün qurursanız, nəticə çoxdan gözləməyəcəkdir. Xüsusi hədəflərdən asılı olaraq bir neçə email marketinqi mövcuddur.

Bunlar saytınızdakı müştəri fəaliyyətinə cavab olaraq göndərilən mesajlardır. Məsələn, bir istifadəçi bir məhsulla maraqlanırdı, amma satın almadı, ancaq səbətə qoydu və ya sadəcə onlayn mağazadan çıxdı. Onu sifariş verməyə inandırmaq üçün ona maddi faydalar təklif etməlisiniz.

Məktubun əsas funksiyaları “Spam” qovluğuna girməmək, sayta bir alıcı cəlb etmək, onu bir şey almağa vadar etməkdir. Mesaj çox səriştəli tərtib olunmalı, müdaxilə etməməli, eyni zamanda motivasiya olmalıdır.

Bu kateqoriyaya istifadəçi əməliyyatlarına göndərilən emaillər daxildir. Məhsul, faydaları, istifadəsi və əlaqəli məhsullar haqqında məlumat verə bilər.

Məktubun əsas funksiyaları “Spam” qovluğuna girməmək, sayta bir alıcı cəlb etmək, onu bir şey almağa vadar etməkdir. Mesaj çox səriştəli tərtib olunmalı, müdaxilə etməməli, eyni zamanda motivasiya olmalıdır.

Bir istifadəçi müəyyən bir müddət ərzində saytınıza daxil deyilsə, ona özünü xatırlatmaq məntiqlidir. Endirimlərə məruz qalan məhsullar kataloqu ilə bir mesaj göndərə bilərsiniz.
Hər bir elektron poçt növünün öz üstünlükləri və mənfi cəhətləri var. İstədiyiniz effekti əldə etmək üçün hamısını növbə ilə istifadə etməlisiniz. Səriştəli düşünülmüş, peşəkar şəkildə icra olunan elektron poçt marketinqi bir şirkətin nüfuzunu artırmaq, yeni müştərilər cəlb etmək, satışları artırmaq və ya xidmətləri populyarlaşdırmaq üçün əla bir yoldur.

Email marketingin mərhələləri

Əvvəlcə məhsullarınızı almaqda maraqlı olan potensial müştərilərin email adreslərini toplamalısınız. Bunu necə etmək olar? Bir neçə yolu var. Bu sayta əlavə edilmiş bir forma ola bilər. İstifadəçi könüllü olaraq şirkətinizdən bildiriş almağa razıdır. İkinci yol, mənbənizə qeydiyyatdan keçməyinizdir. Və son seçim mallara və ya xidmətlərə endirim etməkdir, ancaq bunu yalnız elektron poçtla təsdiqləmə yolu ilə əldə edə bilərsiniz. Kifayət qədər müştəri bazası topladıqdan sonra əsas iş dəstini həyata keçirməyə başlaya bilərsiniz.

Hər bir ünvanı işləmək, sahibinin yaşını və cinsini müəyyənləşdirmək, onu maraqlandıra biləcək malların siyahısını hazırlamaq lazımdır.

Müsbət cavab almaq üçün məzmunu diqqətlə nəzərdən keçirməlisiniz: mətn yazın, şəkillər seçin, saytınıza bir link əlavə edin.

Avtomatik göndərmə xidmətlərindən istifadə edə bilərsiniz, lakin sonra “Spam” qovluğuna girmə riski artır. Məktubları əl ilə göndərmək üstünlük təşkil edir.
Məktub yaradarkən onun məzmununa xüsusi diqqət yetirilməlidir. Savadlı, maraqlı, faydalı, mütləq fərdiləşdirilmiş mətn olmalıdır. Yüksək keyfiyyətli məzmun mənfi emosiyalar yaratmır, tətbiq etmir, müştərini asanlıqla həvəsləndirir, əlaqəni izləməyə və ya başqa bir hərəkət etməyi təşviq edir.

Email marketinq xidmətini sifariş etmək qərarına gəlsəniz, nümayəndələrinin məktubların formalaşdırılması və paylanması ilə məşğul olacaq agentliyin seçimini diqqətlə nəzərdən keçirin. Bu texnikadan maksimum yararlanmaq üçün mütəxəssislər müxtəlif strateji qərarlardan istifadə edirlər.

Cazibədar, cəlbedici olmalıdır. Optimal uzunluq 60 işarəyə qədərdir.
Fərdiləşdirmə. Müraciət rəsmi olmalıdır. Yalnız ad istifadə etməməli və ya istifadəçinin yaşını göstərməməlisiniz, bu, inamsızlığa səbəb ola bilər.
Göndərmə vaxtı. Statistik göstəricilərdən göründüyü kimi poçt qutusu sahibləri poçtlarını 8.00 – 00.00 arasında yoxlayırlar. Email göndərmək üçün ən yaxşı zamandır.

Bəzi istifadəçilər mobil cihazlardan gələn mesajlara baxırlar, buna görə məktubunuz bu formata uyğunlaşdırılmalıdır.

Email marketinqi ən təsirli onlayn tanıtım vasitələrindən biridir. Daha əvvəl hədəf auditoriyasını analiz edərək mesajların tərtibinə və peşəkar şəkildə göndərilməsinə yaxınlaşsanız, yaxşı nəticələr əldə edə bilərsiniz. Məktub göndərmənin effektivliyini aşağıdakı göstəricilərlə qiymətləndirə bilərsiniz: məktubu açdıqdan sonra bir hərəkət edən abunə sayı (bir keçiddən sonra satın alma), spam qovluğunda sona çatan mesajların faizi, abunəlikdən çıxma sayı.

Email marketing xidməti necə sifariş etmək olar ?

Əgər suallarınız qalıbsa və ya siz də bizim  Email marketing xidmətimizdən yararlanmaq istəyirsinizsə, o zaman əlaqə forumunu doldura ya da bizə zəng edə bilərsiniz.

Bizə zəng edin :

+994518959493

 
Nobel prospekti 15, Azure Business Centre