Atatürk 22

Google reklamları

Google reklamları, hədəf  müştərilərizin  sizin saytınıza cəlb edilməsinin ən sürətli və təsirli yollarından biridir.  SEO xidmətindən fərqli olaraq , o dərhal effekt verir.  Google reklamları aşağıdakı kimi işləyir : Reklamlarınız google  axtarış sistemində müvafiq açar sözlərə görə məlumat axtarılanda hədəf auditoriyanızından olan insanlara göstərilir.

google reklamlari sekli

Google reklamlari nədir və Niyə Böyük Bir Sərmayədir

Günümüzün getdikcə daha çox rəqabət aparan rəqəmsal dünyada, axtarış motorları rəqəmsal marketinq, səhiyyə, təhsil və elektron ticarət də daxil olmaqla sənaye və qurumlar arasında əvəzolunmaz bir vasitə halına gəldi. Axtarış sistemləri, onlayn istifadəçilərə xəbərlər, blog yazıları və marka təklifləri daxil olmaqla internetdə müxtəlif məlumatlar tapmağa və məlumatlı qərarlar verməyə imkan verən müştəri xidməti vasitələridir. Əlavə olaraq, biznes oyunçularının onlayn imkanlarını genişləndirmək və marka şüurunu artırmaq üçün güclü bir marketinq platforması olaraq xidmət edirlər.

Veb saytı olan hər kəs məhsul və xidmətlərini tanıtmaq və əsas maraqlı tərəflərlə əlaqə qurmaq üçün axtarış sistemlərindən istifadə edə bilər. Çox güman ki, axtarış sistemi optimizasiyası (SEO) strategiyalarınızda axtarış sistemləri haqqında öyrənmisiniz, ancaq axtarış sistemi marketinqindəki rolu ilə tanış ola bilməzsiniz.

Google reklam kampaniyanıza başlamağa hazırsınızmı? Google reklam xidmətləri göstərən agentliyimiz, Google-da  axtarış sistemlərinin  əhəmiyyətini və işinizin müştərilərinizin alış prosesini sürətləndirmək üçün necə istifadə edə biləcəyini izah edir. Google  reklamı haqqında daha çox məlumat əldə edin və qısa müddətdə marketinq effektivliyinizi artırın!

Axtarış sistemləri nədir?

Axtarış sistemləri, sistemli onlayn axtarışlar aparmaq və istifadəçilərin axtarış sorğularına əsaslanaraq mümkün olan ən yaxşı nəticələri çatdırmaq üçün hazırlanmış bir proqram sistemidir. Bir biznes sahibi olaraq, məqsədiniz, axtarış sistemlərinin veb saytınızı uyğun axtarış  nəticələri səhifələrində (SERPs) göstərib yüksək sıralaması üçün tapa biləcəyini təmin etməkdir.

Axtarış sistemlərinin  üç vacib funksiyası var:

1. Crawl
Axtarış motorları internetdəki milyardlarla səhifəni təmizləmək və veb səhifələr, videolar, PDF sənədləri və şəkillər kimi yeni və yenilənmiş məzmun tapmaq üçün öz veb tarayıcılarından və ya axtarış sistemi  hörümçəklərindən istifadə edir. Axtarış sistemi hörümçəkləri bir neçə veb sayt əldə edir və yeni URL -lər tapmaq üçün bu səhifələrdəki bağlantıları izləyir.

 

2. İndeks
Bu mərhələdə, axtarış sistemləri məzmunu açar sözlər, məlumatlar, yeniliklər və istifadəçi əlaqələrinə əsaslanaraq saxlayır və təşkil edir. Tarama prosesində tapılan yeni URL -lər, Kafein adlı böyük bir verilənlər bazasında indekslənir və URL -dəki məzmun uyğun gəldikdə əldə ediləcək. 

3. Rank
Axtarış sistemləri, onlayn istifadəçilərə ən faydalı axtarış nəticələrini təmin etmək üçün veb səhifələri kateqoriyalara bölür və uyğunluğuna görə sıralayır. Veb saytınız SERP -lərdə nə qədər yüksək olsa, axtarış görünürlüğünüz və sorğunun əhəmiyyəti o qədər yüksəkdir.

Bazarda veb brauzerləri ilə standart olaraq təyin olunan çoxsaylı axtarış sistemləri var. Bunlara Google, Bing, Yahoo, Baidu, DuckDuckGo, Yandex, Swisscows, CC Search, StartPage və Search Encrypt daxildir. Axtarış sistemləri bazarının dünya payına daha yaxından nəzər salaq:

Pew Araşdırma Mərkəzinin məlumatları göstərir ki, hər 4 onlayn istifadəçidən 1 -i və ya təxminən 33 milyon ABŞ yetkinliyi hər gün internet araşdırması aparmaq üçün axtarış sistemlərindən istifadə edir. Şəxslər və təşkilatlar araşdırma, alış -veriş, marka tanıtımı və əyləncə də daxil olmaqla müxtəlif səbəblərdən bu axtarış sistemlərindən istifadə edirlər. Müəssisələr üçün axtarış sistemləri məlumat toplamaq, xəbərlərdən və trendlərdən xəbərdar olmaq, rəqabət və marketinqi izləmək üçün faydalı bir platforma rolunu oynayır. Marketoloqların daha yüksək axtarış görünürlüyü əldə etmələrinə və satışları yalnız SEO vasitəsi ilə daha sürətli bağlamalarına kömək edən axtarış reklam imkanları təqdim edirlər.

Google reklamlari rəqəmsal varlığınızı artırmaq və daha yaxşı marka tanınmasını təmin etmək üçün açardır. Əksər şirkətlər, SEM -in nə olduğunu tam anlamadan axtarış sistemi marketinqinə girirlər. Bəziləri hətta bazarda mövcud olan çoxsaylı Google reklam kanallarından xəbərsizdirlər. Nəticədə, yalnız bir neçə marketoloq axtarış motoru marketinq həllərindən faydalanır.

 

Axtarış sistemi Marketinqi ( SEM ) nədir?

Araşdırmalar göstərir ki, istehlakçıların təxminən 81 faizi böyük bir alış -veriş etməzdən əvvəl onlayn araşdırma aparır və orta hesabla 7 – 9 gün bir məhsul və ya xidmət haqqında məlumat toplayır. Bu, onlayn istifadəçilərin əksəriyyətinin yüksək satın alma niyyəti olduğu anlamına gəlir.

Axtarış sistemi reklamı, markanızı yüksək dönüşümlü müştərilərlə əlaqələndirmək və gəlirinizi artırmaq üçün ən səmərəli yollardan biridir. SEM reklamı, istehlakçıların onlayn davranışlarından istifadə etməyə və reklamlarınızı marka təkliflərinizi axtararkən və satın almağa hazır olduqları zaman dəqiq yerləşdirməyə imkan verir.

SEM, veb saytınızın SERP-də görünürlüğünü artırmaq və satın alma dövrünün hər mərhələsində müştərilərə çatmaq üçün istifadə olunan bir klik başına ödəmə (PPC) reklam strategiyasıdır. Axtarış motoru marketinq mütəxəssislərimiz reklam performansınızı optimallaşdırmaq, Keyfiyyət Puanınızı artırmaq və açılış səhifələrinizə daha çox trafik və dönüşüm gətirmək üçün açar sözlər təklif edir. Quality Score, pullu axtarış reklamlarınızın keyfiyyətini və uyğunluğunu müəyyən etmək üçün axtarış motorları tərəfindən istifadə olunan bir ölçüdür. Ehtiyaclarınızın ehtiyaclarını nə qədər yaxşı ödəsəniz, axtarış motorları hər reklam tıklaması və çevrilmə üçün daha az pul ödəyəcək.

Google reklamlari necə işləyir?

Google axtarış sistemləri , SEM reklamlarını sıralamaq və axtarış əlaqələrini təyin etmək üçün alqoritmlərdən istifadə edirlər. Ödənişli Google reklam marketinqi, doğru googe axtarış marketinq strategiyasını yaratmaq, yüksək dəyərli açar sözlər təklif etmək və reklam xərclərinizi azaltmaq və gəlirliliyinizi artırmaq üçün analitik nəticələrə əsaslanaraq axtarış reklam taktikanızı daim təkmilləşdirməkdən ibarətdir.
Rəqabətinizdən üstün olmaq üçün axtarış motoru marketinq agentliyimiz axtarış reklamına sistemli bir yanaşma tətbiq edir:

1. Açar sözlərin tədqiqi və təhlili
Google reklam xidmətləri göstərən şirkətimiz yüksək performanslı axtarış şərtlərini müəyyən etmək və axtarış reklam büdcənizdən səmərəli istifadə etməyən siyahıdakı mənfi açar sözləri aradan qaldırmaq üçün Google Axtarış Konsolu kimi inkişaf etmiş açar söz tədqiqat vasitələrindən istifadə edir.

2. Reklamların Yaradılması və Açılış Səhifəsinin İnkişafı
Hədəf açar sözlərinizi müəyyən etdikdən sonra, axtarış motoru marketinq mütəxəssislərimiz axtarış nəticələrində göstərmək və onları unikal, optimallaşdırılmış açılış səhifələrinə bağlamaq üçün mətn əsaslı reklamlar hazırlayır. Məqsəd, hədəf auditoriyanızın ilkin axtarış niyyətini ələ keçirmək və satış huninizin altına köçürməkdir.

3. Hesabın Qurulması və İzlənməsi
Bu mərhələ, axtarış motorunuzun marketinq strategiyasının effektivliyini başa düşmək üçün çox vacibdir. Şirkətimiz, istifadə olunan axtarış sisteminin dönüşüm izləməsini dəstəkləyib-dəstəkləmədiyini görmək üçün aparıcı izləmə hesabatı hazırlayır. Əgər belədirsə, açılış səhifələrinizə düzgün quraşdırıldıqlarından əmin olmaq üçün kodları iki dəfə yoxlayırıq.

4. Kampaniyanın Başlanması və Monitorinqi
Ödənişli  axtarış marketinq reklamlarını, yaxşı dizayn edilmiş açılış səhifələrini və güclü bir axtarış motoru marketinq strategiyasını optimallaşdırdığınıza görə, PPC axtarış motoru marketinq kampaniyanıza başlamağa hazırsınız. Google reklamlari xidməti göstərən marketinq agentliyimiz reklamlarınızın necə işləyəcəyini təyin etmək üçün yerlər, dillər, şəbəkələr və cihazlar kimi kampaniya parametrlərinizi idarə edir. Kampaniya başlayanda reklam performansınızı yaxından izləyirik.

5. Qiymətləndirmə və Təhlil
Ödənişli axtarış marketinq məqsədlərinizə qarşı kampaniya nəticələrini müqayisə etmək, SEM uğurunuzu ölçmək üçün açardır. Tıklama dərəcəsi (TO), Keyfiyyət Puanı, axtarış təəssüratı payı və dönüşüm başına xərclər daxil olmaqla əsas performans göstəricilərinizi (KPI) izləyirik və qiymətləndiririk. Analitik nəticələr, daha yüksək dönüşüm üçün növbəti pullu axtarış motoru marketinq kampaniyalarınızı optimallaşdırmağa imkan verir.

Google reklamlari biznesim Üçün Vacibdirmi?

Bəli. Yerli bir paltar mağazası, bir e-ticarət biznesi və ya böyük bir  holdinq sahibi olmağınızdan asılı olmayaraq, Google reklamlari rəqəmsal marketinq strategiyanızın bir hissəsi olmalıdır. Google axtarış reklamı, marka tanışlığını artırmaq üçün sərfəli bir yoldur.

Ənənəvi reklam taktikalarından fərqli olaraq, Google reklamlari şirkətinizi son dərəcə hədəflənmiş bir auditoriya seqmenti ilə birləşdirir. Google reklamlarının üstünlükləri:

Daha yaxşı marka tanıma

Google reklamları müştərilərinizin axtarış niyyətinə uyğun olan ən doğru açar sözləri seçməyə və təklif etməyə imkan verir. Əlavə olaraq, Google SEM, marka adınızı reklamın başlığına, görünən URL -yə, təsvirə və uzantı bağlantısına yerləşdirməyə imkan verir. Bu taktika, ATF Google axtarış nəticələrini təmin etmək şansınızı artırır, marka məlumatınızı artırır və məhsul və xidmətlərinizə sürətli görünürlük qazandırır.

Artan Dönüşüm

Google reklamlarının əsas üstünlüklərindən biri, investisiyaların sürətli qaytarılması (ROI) ilə dərhal nəticələr əldə etməsidir. Doğru axtarış motoru marketinq həlləri ilə eyni gündə yeni satışlar və dönüşümlər yarada bilərsiniz. Ancaq unutmayın ki, ildən-ilə artımınızı təmin etmək üçün davamlı Google axtarış reklam və kampaniya yeniləməsi vacibdir.

Xüsusi Hedefleme

Statistikalar, hər ay 30 milyarddan çox Google axtarışının aparıldığını və bu qlobal axtarışların 99,9 faizinin izləyicilərinizə hədəflənmə yanaşmasına tətbiq edilmədiyini göstərir. Google reklam performansınızı artırmaq və Google SEM kampaniyanızın doğru yerlərdə görünməsini təmin etmək üçün coğrafi hədəfləmə, reklam planlaşdırma və cihaz hədəfləmə kimi müxtəlif hədəfləmə seçimlərindən istifadə edə bilərsiniz.

Böyük Kampaniya Nəzarəti

Google reklamlari büdcənizi, kampaniya əhatənizi və marka mesajlarınızı idarə etməyi asanlaşdırır. Axtarış sistemlərinin orqanik axtarış nəticələrinin necə göstəriləcəyinə qərar verdikləri SEO-dan fərqli olaraq, Google axtarış reklamı sizə hərəkətə çağırışlarınızı (CTA), reklam cədvəlinizi, auditoriyanı hədəfləməyi və Google SEM reklamlarınızın digər aspektlərini idarə etməyə imkan verir.

Ölçülə bilən artım

Google reklamlari performansınızı yoxlamağa və hər bir kampaniya üçün nəticələri ölçməyə imkan verir. Dərin təhlillərə və kampaniya məlumatlarına daxil olaraq, CTR, klik, təəssürat və digər ölçülər baxımından hansı reklamların şirkətiniz üçün ən yüksək dönüşüm nisbətini yaratdığını təyin edə bilərsiniz.

Təkmilləşdirilmiş Üzvi Trafik

Araşdırmalar göstərir ki, onlayn təcrübələrin yüzdə 93 -dən çoxu bir axtarış sistemi ilə başlayır. Bu, müştərilərinizin əksəriyyətinin olduğu markanızın daha yüksək axtarış görünürlüyü əldə etməsi deməkdir. SEM-in nə olduğunu və bundan necə faydalana biləcəyinizi bilməklə, axtarış sistemlərindən veb saytınıza yüksək keyfiyyətli trafik cəlb edə bilərsiniz.

SEO vs PPC vs SEM: Fərq nədir?

SEO, SEM və PPC rəqəmsal marketinq sahəsində ən çox qarışdırılan  üç qısaltmadır. Onlayn marketinq sahəsinə keçməyinizə və axtarış sistemi marketinqinin nə olduğunu və digər internet marketinq metodlarından nə ilə fərqləndiyini daha yaxşı başa düşməyinizə kömək etmək üçün Google reklamlari xidməti göstərən agentliyimiz bu terminlər arasındakı fərqi ətraflı şəkildə izah edirik:

SEO, veb saytınızın quruluşunu və məzmununu SERP-lərdə görmək, yüksək dönüşümlü trafik cəlb etmək və  orqanik axtarış reytinqinizi artırmaq üçün tətbiq olunur. Səhifədə və səhifədən kənarda optimallaşdırma daxildir.

Tıklama başına ödəmə reklamı, axtarış motorları, veb saytlar və sosial media kanalları da daxil olmaqla bir çox onlayn platformada marka təkliflərini tanıtmaq üçün hazırlanmış pullu bir axtarış modelidir. Pullu axtarış reklamında, PPC reklamlarınızdakı hər bir hərəkət üçün ödəyirsiniz.

Google reklamlari həm SEO, həm də PPC -ni əhatə edir. Ancaq ən çox pullu axtarışla əlaqələndirilir. SEM -də veb saytınızı müvafiq axtarış nəticələrinin başında yerləşdirmək üçün pul ödəyirsiniz.

SEO -dan fərqli olaraq, PPC və SEM hər ikisi də pullu bir reklam modelidir. Tıklama başına ödəmə marketinqi, yalnız pullu axtarış taktikaları vasitəsi ilə marka məlumatlılığını artırmağa və xüsusi müştəri seqmentlərini cəlb etməyə yönəlmişdir. 

 

Display Ads

Görüntülü reklam, onlayn istifadəçilərin diqqətini məhsula çəkmək və ya pulsuz bir proqram sınağına qeydiyyatdan keçmək kimi xüsusi bir hərəkətə inandırmaq üçün cəlb etməyə yönəlib. Görüntülü reklamlar, bir veb saytın və ya sosial media platformasının müəyyən yerlərində görünən mətnlərdən, şəkillərdən və ya videolardan ibarətdir. Görüntülü reklamın məqsədi səhifə ziyarətçilərini bir açılış səhifəsinə keçib bir hərəkəti tamamlamağa təşviq etməkdir.

Görüntülü reklam kampaniyaları CPC ( klikbaşı) və ya CPM ( görüntüləmə)   əsasında hesablanır. 

Məqsədinizdən asılı olaraq seçim edə biləcəyiniz müxtəlif növ reklam reklamları var:

Banner Reklamları

Səhifə ziyarətçilərini başqa saytlardan reklamverənin veb saytına yönəltməyi hədəfləyən görüntü əsaslı reklamlardır. Burada ödəniş reklam üsulu ilə hər təəssürat, klik və ya konversiyaya görə ödənilir.

Aralıq reklamlar

İstifadəçilər istədikləri orijinal səhifəyə yönəldilmədən əvvəl görünən interaktiv, tam ekranlı reklamlardır. Keçid reklamları yüksək bir təəssürat sürəti ilə öyünür, çünki istifadəçiləri platforma axınında təbii fasilələrlə müvafiq məzmunla cəlb edir. Digitallabda SEM mütəxəssislərimiz daha çox klik yaratmaq üçün reklamlarınızı yerləşdirmək üçün mükəmməl vaxt və məkan müəyyən edir.

Youtube reklamlarI

YouTube marketinqi və sosial media reklam platformaları marketoloqlar üçün markalarını istifadəçinin gəzmə təcrübəsinə salmaq üçün yeni bir yol açdı. Video reklamlar video axınından əvvəl, axın zamanı və ya sonra görünür. Gələcək perspektivlərinizin diqqətini qapıdan kənarda saxlamaq üçün, ekran reklam agentliyimiz, möhkəm CTA'larla cəlbedici video reklamlar hazırlayır.
 

Remarketing

Remarketingin necə işlədiyini çox az adam başa düşür. . Remarketinq nədir və bundan necə faydalana bilərsiniz? 

Remarketing nədir?

REMARKETİNG, marka təkliflərinizə maraq göstərən və ya keçmişdə veb saytınızı ziyarət etmiş olan insanlarla satışa sövq etmək üçün yenidən reklamların göstərilməsi  formasıdır. Google remarketinqinin məqsədi, markanızı diqqət mərkəzində saxlamaq və təkliflərinizi tıklayaraq araşdırmaq üçün perspektivləri cəlb etməkdir.

Google remarketinq reklamları, onlayn istifadəçilər internetdə gəzərkən, xəbər saytlarını oxuduqda və ya YouTube videolarına baxanda görünür. Səhifə ziyarətçilərinin veb saytınızda olarkən bir hərəkəti tamamlayıb -tamamlamamasından asılı olmayaraq, İnternetdəki müvafiq yerlərdə AdWords remarketinq kampaniyalarınızı görməyə başlayacaqlar.

Əgər artıq Google reklamından istifadə  edirsinizsə, Google remarketing reklamları xidməti göstərən  şirkətimiz səhifə ziyarətçilərinin brauzer çerezləri vasitəsi ilə tamaşaçı siyahısına əlavə edilməsini təmin etmək üçün veb saytınızda bir AdWords remarketinq etiketini yerləşdirir. Google yenidən marketinq reklamlarınızın necə işə salınacağını və ya kodların veb saytınıza necə yerləşdirildiyini də fərdiləşdirə bilərsiniz. Bu yolla izləyicilərinizin hədəflənməsi üzərində daha çox nəzarətə sahibsiniz.

Niyə Google REmarketinqə investisiya qoymalıyam?

AdWords yenidən marketinqi işiniz üçün çoxsaylı faydalar təqdim edir. Marka xatırlamağınızı artırmaqla yanaşı, Google remarketinq xidmətləri də reklamlarınızı çox sayda iştirak edən veb saytlarda göstərir. Bundan əlavə, şirkətimizin təqdim etdiyi remarketing xidmətləri aşağıdakıları əldə etməyə imkan verir:

  • Onlayn və oflayn satış prosesinizi təkmilləşdirməyə
  • Daha yüksək dönüşüm nisbətləri təqdim etməyə
  • Yüksək hədəflənmiş müştəri seqmentlərinə çatmağa

Digitallab Marketinq Agentliyinin yenidən marketinq xidmətləri ilə daha çox geri dönən ziyarətçiləri əldə edin və onları müştəriyə çevirin. Xüsusi Digitallab marketinq agentliyi  olaraq, yalnız komandanıza nəyi yenidən izah edəcəyinizi izah etməyəcəyik – SEM məsləhətçilərimiz həm də dinamik yenidən marketinq reklamlarından istifadə edərək ziyarətçilərinizin marağını necə ələ ala biləcəyinizi göstərəcək.

Remarketinq xidmətlərimiz haqqında daha çox məlumat əldə etmək üçün yenidən marketinq şirkətimizlə əlaqə saxlayın.

YOUTUBE REKLAMI

1. TrueView Reklamları
Bu platformada gördüyünüz standart YouTube video reklamlarıdır . TrueView reklamları ilə yalnız tamaşaçılar YouTube video reklamlarınızı izlədikdə və ya onlarla əlaqə quranda ödəyirsiniz. Skippable TrueView reklamları 12 saniyədən altı dəqiqəyə qədərdir. Skip olmayan YouTube reklamları isə 15-20 saniyə uzunluğundadır.

Marketinq kampaniyanızı optimallaşdıra biləcəyiniz iki növ TrueView YouTube reklamı var. Video Kəşf Reklamları , axtarış nəticələri səhifəsində, YouTube ana səhifəsində və ya YouTube video izləmə səhifələrində əlaqəli videolar olaraq görünən YouTube reklamlarıdır. Yayın İçi Reklamlar, əksinə, YouTube’da seçilmiş videonun oynatılmasından əvvəl görünən bir YouTube video reklam növüdür. Yayım içi reklamlar Google Görüntülü Şəbəkədə (GDN) və ya Google video reklam sahəsi alan veb saytlarda da yerləşdirilə bilər.

2. Pre-roll  Ads
“Videodan əvvəl” YouTube reklamları əsas videodan əvvəl, video zamanı və ya sonra oynatılır. Bu tip YouTube video marketinqi ilə unikal dəyər təklifinizi nümayiş etdirmək üçün 15-20 saniyəniz var. Yeni bir məhsul buraxırsınızsa və ya bir webinar və ya kurs qeydiyyatı kimi böyük bir hadisəni tanıdırsınızsa, əvvəlcədən YouTube video reklamını tövsiyə edirik.

3. Bamperlər
Bamperlər, yalnız altı saniyə işləyən ən qısa YouTube video marketinq reklamlarıdır Bu YouTube video reklam üsulu, yeni məhsulların təqdimatı və ya tədbirin tanıtımı kimi daha böyük video kampaniyalarını tamamlayır. Əsas odur ki, markanızın mesajlaşmasına uyğun olaraq altı saniyəlik müddətdən ağıllı istifadə edin və tamaşaçıları istədiyiniz hərəkəti etməyə təşviq edin.

Digitallab -da YouTube video marketinq xidmətlərimiz , baxış başına ödəmənizi maksimum dərəcədə artırmaq və mümkün olan ən yüksək gəliri əldə etmək üçün hazırlanmışdır. YouTube marketinq şirkətimiz, məqsədlərinizi anlamaq, YouTube reklam ölçülərinizi qurmaq və YouTube marketinq xidmətlərimizin standartlarınıza uyğun olmasını təmin etmək üçün komandanızla sıx əməkdaşlıq edir.

YouTube marketinq agentliyimizin köməyi ilə reklamlarınızdan ən yaxşı performansı əldə edin. YouTube video marketinq xidmətlərimizə indi qoşulun və baxış sayınızı (CTR) artırın!

Google reklamlari və SEO

Bir çox biznes  sahibi tez -tez hansı rəqəmsal marketinq strategiyasına investisiya qoyacağını düşünür: SEO və ya Google? Bu insanlardan birisinizsə, Google reklamları xidməti göstərən şirkətimiz sizə lazım olan onlayn marketinq xidmətinə qərar verməyə kömək etmək üçün buradadır.

Əvvəla, başa düşməlisiniz ki, bu, hansı texnikanın daha yaxşı olduğunu müəyyən etmək deyil, hansının vəziyyətinizə və büdcənizə daha uyğun olduğunu müəyyən etməkdir. Həm orqanik, həm də pullu axtarış marketinq taktikaları işinizi axtarış nəticələrinin zirvəsinə qaldıra bilər. Əsas odur ki, seçimlərinizi artırın və doğru axtarış marketinq şirkəti ilə əməkdaşlıq edin.

SEO uzunmüddətli böyümə üçün əla bir marketinq strategiyasıdır. Hər bir işin daha yaxşı axtarış və görünürlük üçün güclü bir SEO sisteminə ehtiyacı var. SEO xidməti  sizə imkan verir:

  • Marka şüurunu yaratmağa
  • Davamlı bir orqanik trafik axını yaratmağa
  • Onlayn etibarınızı artırmağa
  • Onlayn etibar qazanmağa
  • Bazar anlayışlarını toplamağa
  • İstifadəçilərə daha yaxşı bir onlayn təcrübə təqdim etməyə

Google reklam xidmətləri, dərhal nəticə əldə etmək istəyən markalar üçün idealdır.  Google reklamları  aşağıdakılara  imkan verir:

  • Coğrafi hədəfli reklamları işə salmağa
  • Yalnız bir hərəkət üçün ödəməyə
  • Daha yaxşı dönüşüm üçün test reklam nüsxələrini bölməyə
  • Açar söz strategiyanız üzərində sınamağa
  • Axtarış nəticələrində ATF məzmununu qorumağa
  • Reklam büdcənizi izləməyə

SEO və google reklam  xidmətləri, istədiyiniz nəticəni əldə etmək üçün ən yaxşı şəkildə işləyir. Yalnız bir marketinq texnikasına güvənmək əvəzinə, kampaniyanın böyüməsini görmək üçün həm orqanik, həm də pullu axtarış marketinqi xidmətlərinə başlamağı tövsiyə edirik.

Reklam kampaniyanıza haradan və necə başlayacağınızdan əmin deyilsiniz? Rəqəmsal marketinq  məsləhətçilərimizdən mütəxəssis yardımı alın. SEO və SEM -dən faydalana biləcəyiniz haqqında daha çox məlumat əldə etmək üçün bu gün agentliyimizlə əlaqə saxlayın.

Google reklamlari xidmətlərimiz

Açar söz tədqiqatı və strategiya

Doğru açar sözləri tapın və internet axtarış motoru marketinq kampaniyanızı inkişaf etdirin. Ödənişli axtarış agentliyimiz, açar sözlərinizi axtarış niyyətinə, dəyərinə, axtarış həcminə və marka təkliflərinizin spesifikliyinə görə təsnif edir. Açar sözlər siyahınızı genişləndirmək və hədəf müştərilərinizin klik davranışını dəstəkləyən açar sözlər mövzularını müəyyən etmək üçün rəqib müqayisəsi aparırıq.

e -ticarət reklamı

Digitallab marketinq agentliyimizlə əməkdaşlıq edin və büdcənizə uyğun dinamik bir e -ticarət reklam strategiyası yaratmağınıza kömək edək. Axtarış marketinqi mütəxəssislərimiz güclü dəyər təklifinizi müəyyənləşdirir, qazanc potensialınızı təyin edir və tələb əyrisinizi qiymətləndirir. Məlumat və analitikdən istifadə edərək, satışlarınızı artırmaq və daha sürətli nəticələr əldə etmək üçün cəlbedici reklam nüsxələri yaradırıq və hədəfləmə seçimlərini artırırıq.

Video reklamlar

Araşdırmalar göstərir ki, istehlakçıların təxminən 72 faizi bir məhsul və ya xidmət haqqında öyrənərkən mətndən daha çox video məzmununu üstün tutur. Markanıza şüur, nişan və dönüşüm gətirmək üçün YouTube marketinq xidmətlərimizi maksimum dərəcədə artırın. YouTube video marketinq şirkətimiz, reklamlarınızda açar sözlərlə zəngin başlıqlar, təsvirlər və etiketlərdən ibarətdir və marka mesajınızı istənilən cihazda təsirli şəkildə çatdırmaq üçün mobil optimallaşdırmaya diqqət yetirir.

Pullu axtarış reklamı

Statistika göstərir ki, istehlakçıların təxminən 41 faizi müvafiq, maraqlı məzmun təqdim edildikdə bir reklamı tıklayacaq. Aparıcı nəslinizi artırın və büdcəyə uyğun pullu axtarış reklamı və YouTube marketinq xidmətləri ilə dərhal nəticələr əldə edin. Keyfiyyətli Puanınızı və reklam sıranızı yaxşılaşdırmaq üçün hərtərəfli açar söz araşdırması aparırıq, axtarış məqsədinə əsaslanaraq reklam qrupu seqmentləri yaradırıq, mənfi açar sözlər təyin edirik, inandırıcı reklam nüsxələri yazırıq və ödənişli axtarış ziyarətçilərinizi izləyirik.

Reklam A/B Bölmə Testi

Axtarış marketinq şirkətimiz reklamlarınızın bir çox versiyasını yaradır və sınaqdan keçirir ki, bu da işiniz üçün hansı müsbət ROI gətirir. Reklam nüsxənizdən və variant dizaynlarınızdan CTA və tamaşaçı hədəfinizə qədər, axtarış motoru marketinq kampaniyanızın fərqli cəhətlərini sınamağımızı gözləyin. SEM məsləhətçilərimizdən biri ilə məsləhətləşmə planlaşdırın və kampaniyanızın tətbiqi və optimallaşdırılması haqqında danışaq.

Remarketing

Marka təkliflərinizi davamlı xatırlatmaq və daha sərfəli nəticələr əldə etmək üçün yenidən marketinq kampaniyalarına başlayırıq. Yenidən marketinq agentliyimiz, yenidən marketinq kodlarınızı qurur, müəyyən ziyarətçi seqmentlərini hədəf alır və markanızın təklif etdiklərini araşdırmaq üçün yüksək dəyərli perspektivləri cəlb edən müvafiq reklam nüsxələri yaradır. Mətn əsaslı reklamlar və ya YouTube video reklamları ilə bağlı yardıma ehtiyacınız olsa da, YouTube marketinq şirkətimiz sizi əhatə edir.

Niyə Digitallab Marketinq Agentliyi ?

Digitallab Marketinq Agentliyi,  Google reklamlari  sahəsində aparıcı yenilikçidir. Bizimlə əməkdaşlıq edin və ehtiyaclarınıza uyğun Google reklamlari xidmətləri əldə edin. Digitallabda sizi nə gözləyir:

Google reklamlari Mütəxəssisləri

Veb sayt axtarış sistemi marketinqi mükafatlandırıcı da olsa vaxt aparan bir proses ola bilər. Ekspert bacarıqları və təcrübəsi olmasa, SEM kampaniyanızın uğursuz olacağı ehtimal olunur. Digitallabda remarketinq kampaniyalarınızın güclü olmasını təmin etmək üçün texniki təcrübə və biliklərə sahib mütəxəssislər var. Google reklam mütəxəssislərimiz ehtiyaclarınıza və maliyyə imkanlarınıza uyğun olaraq ödənişli və orqanik strategiyalar hazırlamaq üçün veb saytınızı hərtərəfli qiymətləndirirlər.

Müxtəlif Ekspertiza

Bir neçə il ərzində YouTube reklamları göstərən şirkətimiz çoxsaylı bazar oyunçularına Google reklam kampaniyalarında kömək etmişdir. Cənazə evlərindən və hüquq firmalarından istehsal şirkətlərinə və eLearning institutlarına qədər, istədiyiniz nəticəni verən xüsusi internet axtarış sistemi marketinq həlləri təqdim etmək üçün ortaq olduğumuz hər bir sənayenin daha dərindən anlaşılmasını inkişaf etdiririk. Digitallabı seçin və onlayn marketinq məqsədlərinizə çatmağınıza kömək edək.

Xüsusi Hesab Menecerləri

Komandanızda doğru adamlarınız yoxdursa, layihə idarəçiliyi bir az stresli ola bilər. YouTube xidmətləri göstərən şirkətimizi seçin və aktiv, xüsusi hesab menecerləri ilə işləyin. Əvvəldən tamamlanana qədər, pulunuzun dəyərini əldə etməyiniz üçün komandanızla sıx əməkdaşlıq edirik. Google reklam mütəxəssislərimiz, bütün narahatlıq və sorğularınıza xüsusi diqqət yetirərək, sizinlə müntəzəm məsləhətləşmələr təyin edirlər.

Tam Xidmətli Onlayn Həllər

Google axtarış reklamlarının uzunmüddətli müvəffəqiyyət əldə etmək üçün lazım olan bir çox rəqəmsal marketinq taktikasından yalnız biri olduğunu başa düşürük. Buna görə marketinq agentliyimiz, dönüşüm nisbətinizi artırmaq üçün hazırlanmış hərtərəfli rəqəmsal marketinq xidmətləri təqdim edir. Google reklamlarından əlavə , SEO, sosial media marketinqi, veb hosting, e -ticarətin optimallaşdırılması və nüfuz idarəçiliyini də təklif edirik. Bizimlə konsultasiya planlaşdırın və şirkətiniz üçün ən uyğun strategiyaları müzakirə edək.

Rəqəmsal Reklamda Tanınmış Şirkətik

Digitallab Marketinq Agentliyi, reklam bacarıqları və təcrübəsinə görə bir çox biznes araşdırma saytı tərəfindən tanınmışdır. Sertifikatlaşdırılmış Google Partnyor olaraq, markanıza layiq olduğu onlayn tanınma vermək üçün orqanik və ödənişli axtarış sistem marketinq taktikalarımızı davamlı olaraq təkmilləşdiririk. Biznes standartlarına cavab vermək və onlayn mövcudluğunuzu qorumaq üçün yuxarıdan yuxarıya getməyimizi bizə etibar edin.

Hərtərəfli Kampaniya Hesabatları

YouTube reklamları göstərən şirkətimiz hesabat sistemlərimizi və metodlarımızı təkmilləşdirmək üçün ən son proqram təminatına sərmayə qoyur. Ən kiçik yeniləmələrdən və kampaniya əngəllərindən tutmuş ən böyük qazanclara qədər, hər şeyi aylıq hesabatlarınıza daxil edirik, beləliklə kampaniya gedişatınızın aşağı düşməsini əldə edə bilərsiniz. Daha da əhəmiyyətlisi, kampaniyanızın hər bir detalı ilə sizi xəbərdar etmək üçün aylıq artımınızı necə əldə etdiyimizi nümayiş etdiririk.

Google reklamlarının üstünlükləri

SEO-dan sürətli nəticə

SEO vaxt tələb edir - saytda trafik artımını 3 aydan sonra görməyə başlayacaqsınız. Burada kampaniyalara başlayandan sonra saytın trafikində dərhal bir artım görə biləcəksiniz.

Müştərilərlə əlaqə

Reklamlar xüsusi məhsul və xidmətlər axtaran insanlar tərəfindən görülür. Tələb yaratmaq üçün vaxt və pul xərcləməyə ehtiyac yoxdur - siz reklamlarınızı almaq istəyənlərə görsədirsiniz

BÜDCƏNİN idarə ounması

Büdcənizi iş məqsədlərinizə görə ayıra bilərsiniz. Bu ay bir satış təşkil edirsinizsə - reklamlar üçün daha böyük bir büdcə ayırın, məhsul mövsümi olarsa - mövsümlər arası xərcləri azalda bilərsiniz.

PARAMETRLƏRİN ÇEvikliyi

Göstərmə şərtlərini qura bilərsiniz - reklamaları kim görəcək, 1000 baxışa görə və 1 klikə görə nə qədər pul ödəyəcəksiniz , reklamlarda dəyişikliklər edə bilərsiniz və s

rahat ödəmə üsulları

Siz hər bir klik üçün, yəni saytınızın reklamınıza hər bir istifadəçi üçün ödəməlisiniz. Bu, faydalıdır, çünki CPM-i maksimum dərəcədə artırma qabiliyyətiniz var.

dəqiq hədəf kütləsi

Büdcənizi biznes məqsədlərinizə görə ayıra bilərsiniz. Bu ay bir satış etməyi planlaşdırırsızsa daha böyük , məhsul mövsümi olarsa - mövsümlər daha az ayıra bilərsiniz.

Reklam kampaniyalarını  sıfırdan qururuq və Google Adwords-də mövcud google reklamlarını optimallaşdırırıq. İstənilən sayta ziyarətçiləri cəlb etmək, zənglərin sayını və ya satışlarını artırmaqdan asılı olmayaraq istənilən KPI-yə nail olmağa kömək edirik.

seo xidməti

Niyə biz

2018 – ci il

Agentliyin yaradılma tarixi

Peşəkar

Bizdə Türkiyə akademiyalarını bitirən və Google sertifikatlı mütəxəssislər çalışır

Bazar payı

Bazarda kifayət qədər tanınırıq

Təcrübə

Mütəxəssislərimiz çoxillik yerli və xarici  təcrübəyə sahibdirlər

Reklam 

Reklam büdcəsi 10000$-dan çoxdur.

Komanda

Sizin proyektiniz üzərində bir neçə mütəxəssis çalışır

Google reklamları necə həyata keçirilir?
Google reklamları ilə bağlı Ən çox verilən suallar

Google Ads-də reklamların  dəyəri birbaşa biznesinizin xüsusiyyətlərindən asılıdır. Rəqibləriniz nə qədər az olsa və kampaniya nə qədər yaxşı qurulsa, bir o qədər ucuz başa gəlir. Reklam büdcəsi ayrı-ayrılıqda hesablanır, buna görə sualınızı yalnız fəaliyyət sahənizi və biznesinizin  məqsədlərini bildikdən sonra dəqiq cavablandıra biləcəyik.

Nə qədər xərcləyəcəyinizə siz qərar verirsiniz : xərcləri artıra və azalda  bilərik. Bizim vəzifəmiz sizin üçün fərdi bir təşviqat proqramı hazırlamaq, reklamlarınızın sıralamasını artırmaq, ən aşağı CPC və CPM-i təmin etməkdir.

Bizdə reklam büdcənizi deyin  və biz sizə  gözlənilən nəticələrin ilkin hesablamasını aparacağıq: CPM, klikləmə , dəyəri.  Portfolioyada  baxa bilərsiniz – müştərilərimizin artıq əldə etdikləri nəticələri aydın şəkildə görə bilərsiniz.

Yüksək keyfiyyətli və təsirli bir kampaniyaya başlamaq üçün işinizi və xüsusiyyətlərini ətraflı öyrənməli, ilkin təhlil aparmalıyıq. Bu cür hazırlıq prosesləri təxminən 3-5 gün çəkir. 

Reklam akkauntuna  qonaq girişi sizə verilir . Siz akkauntdan reklam xərclərinizə baxa bilərsiniz.

Sizə endirim təklifimiz var
30% endiriminizi elə indi bizdən əldə edin.
Promokod : BACKTOWORK30
10
gün
10
saat
10
dəqiqə
10
saniyə
Tələsin ! Təklifin bitməyinə az qalıb ! 
Limited Time Offer
You This Coupon Code in Checkout
Click the code to Copy