Bu gün sosial şəbəkələr hər hansı markanın təşviqi üçün ən güclü mexanizmlərdən biridir.Onların arasında instagram son illər xüsusi populyarlıq qazanıb.Aparılan tədqiqətlara əsasən yalnız instagram sosial şəbəkəsi istifadəçini digər sosial şəbəkələrə nisbətən daha çox maraqlandırmağa və cəlb etməyə qadirdir.
İnstagram auditoriyası
Hal-hazırda 1 milyardan çox adam Instagramdan istifadə edir: İnstagram sosial şəbəkəsinin istifadəçilərini həqiqətən böyük hesab edilə bilər. Ona görə də bir çox mütəxəssislər instagramda reklam yerləşdirməyə üstünlük verirlər.Ancaq bütün markalara bu sosial şəbəkədə təşviqat uyğun deyil. Görkəmli vizual kontent yaratmaq imkanı və seçilmiş bir hədəf auditoriyasının olması böyük əhəmiyyət daşıyır.
Instagramda reklamın əsas üstünləri
- Hədəflənən reklam digər sosial şəbəkələrə nisbətən daha ucuz başa gəlir. Əsas səbəb rəqabətin aşağı olmasıdır;
- Abunəçilərin sürətlə böyüməsi. Bir qayda olaraq, hədəf auditoriya abunəçilərin təxminən 40% -ni təşkil edir;
- Statistikaya görə, instagram istifadəçiləri reklama daha çox meyllidirlər.Onlar reklam yayımına digər postlara nisbətən 2,5 dəfə daha çox klikləyirlər. Həm də digər sosial şəbəkələrin istifadəçiləri ilə müqayisədə daha çox aktivlik göstərirlər;
- İnstagramda markalara yüksək sadiqlik;
- Facebookdan hədəfləmə imkanı;