SEO Xidməti

“Digitallab” agentliyi müştərilərinə SEO xidməti və saytların optimizasiyasını təklif edir.  SEO xidməti nəticəsində axtarış sistemlərində seçilmiş açar sözlər mövqelərinizi yaxşılaşdıracaq və bununla da veb saytınıza hədəf auditoriyanı cəlb etmiş olacaqsınız. Ən çox tanınmış axtarış sistemləri Google və Bingdir.

seo xidməti

İstifadəçilər saytınızı necə tapacaqlar?

Veb saytınızın mövzusuna uyğun axtarış sistemlərində açar sözləri ( axtarış sorğuları ) daxil edərək sizin saytınızı tapa biləcəklər. Keyfiyyətli SEO xidmətimiz nəticəsində sizin saytınız “Google” axtarış sistemində top 5-likdə olacaqdır.

SEO xidməti necə həyata keçirilir?

SEO xidmətimizə aşağıdakı kompleks işlər daxildir.

1) Veb saytı təhlil edirik

Audit və analitik müasir veb sayt təşviqatında əsas amillərdən biridir. Dataları əldə edib və analiz etdikdən  sonra, saytınızın üstünlükləri və mənfi cəhətləri, bazar yeri, rəqibləriniz haqqında hər şeyi biləcəyik. Bu, doğru SEO xidməti strategiyasını hazırlamağımıza kömək edəcəkdir.

2) Strategiya yaradacağıq

Bu, sözün əsl mənasında SEO təşviqat  üçün bir plandır. Strategiya hədəflərə əsaslanır. Hamısı fərqlidir: trafiği artırmaq, marka məlumatlılığını artırmaq, müştərilərin rəylərini yaxşılaşdırmaq və s.

3) Semantik nüvənin hazırlanması

Bu, sizin layihənizə uyğun açar sözlər siyahısıdır. Açar sözləri seçərkən  nişdəki ən populyar sorğuları nəzərə alacağıq. Biz açar sözləri  vacibliyinə görə qruplaşdıracağıq ki, ən vacibləri isə təşviqatını ilk növbədə həyatını keçirəcəyik.

4) Daxili texniki problemərin müəyyən olunması

Koddakı səhvləri aradan qaldırmaq üçün proqramçınıza task-list verəcəyik. Müasir tendensiyalara uyğun düzəlişlər edəcəyik (məsələn, mobil versiyanın əlavə olunması). Saytınızın qüsursuz olduğuna şübhə etmirik. Ancaq İnternet bazarında hər şey çox tez dəyişir, buna görə də SEO xidmətinə həmişə ehtiyac duyulur.

5) Daxili SEO optimizasiyasnı həyata keçirəcəyik.

Bu böyük kompleks işləri görməklə sizin saytı axtarış sistemlərinə uyğun bir formaya gətirilməsinə nail olacağıq.Bu müddətdə semantik nüvədən seçilmiş açar söz  və ifadələrdən istifadə edəcəyik ,meta etiketləri optimallaşdıracağıq, başlıqlar və alt başlıqlar əlavə edəcəyik, səhifələrin məzmununu (doldurulması) optimallaşdıracağıq, səhifələrin daxili əlaqələndirilməsini həyata keçirəcəyik, Robots.txt və Sitemap.xml fayllarını yaradıb  konfiqurasiya etmək.

6) Xarici optimallaşdırmanı həyata keçirəcəyik

Bu tədbirlər  isə birbaşa pozisiyaların yüksəlməsinə yönəldilmişdir. Bunlara  axtarış sistemlərində qeydiyyatdan keçmək, kartoqrafiya xidmətlərinə və kataloqlara  vebsaytı  əlavə etmək, yüksək keyfiyyətli tematik  bağlantılar almaq, nüfuzlu məlumat platformalarında məqalələri tanıtmaq daxildir. Bu tədbirlər ümumiyyətlə tədricən irəliləmək üçün kifayətdir.

7) Statistikanı izələyərək daima düzəlişlər edəcəyik.


Müasir statistika vasitələrindən istifadə edərək saytın trafiki haqqında hər şeyi öyrənə bilərsiniz: hər gün və müəyyən saatlarda ziyarətlərin sayı, ziyarətlərin bölgəsi, trafik mənbələri, səhifələrdəki istifadəçi davranışı, sərf olunan vaxt və daha çox şey. Bu məlumatlarla strategiyanı tənzimləyərək və ziyarətçilər üçün ideal şərait yarada bilərik.

Hər şey aydın deyil?

Eyni dildə ünsiyyət qurmağımız üçün qısa lüğətimizi təklif edirik. Bu terminlərə görə siz gördüyümüz işləri tam aydın başa düşə biləcəksiniz.

Sorğuları istifadəçilər axtarış sistemlərində daxil edirlər. Sorğular aşağı, orta, yüksək tezlikli olurlar. Yüksək tezlikli sorğular ən populyarlarıdır ( məsələn, yasamalda evler ) . Orta tezlikli sorğular biraz daha dəqiq olur ( məsələn, yasamalda satilan evler). Aşağı tezlikli sorğular isə daha dəqiq olurlar ( məsələn, yasamalda kreditle satilan evler ) .

Veb saytın axtarış sistemlərinin işlədiyi standartlara uyğunluşdurmasıdır.

Saytın hər səhifəsinin kodunun vacib elementləridirlər, əsas məlumatları axtarış sistemlərinə  çatdırırlar. Ən vacib meta etiketlər title (səhifə adı) və description(səhifə təsviri) sayılır.

Robotlar üçün bir sıra qaydaları ehtiva edən bir sənəd. Saytınıza gəldikdə, bu qaydaları “oxuyurlar” və mənbəyi onlara uyğun olaraq öyrənirlər. Məsələn, bir sənəddə istifadəçi məlumatlarını ehtiva edən bütün texniki səhifələri və ya məlumatları axtarışda görünməsini gizlədə bilərsiniz.

Sayt xəritəsi olan bir fayldır. On, hətta minlərlə səhifə olan böyük portallar üçün xüsusilə əhəmiyyətlidir. Fayldan istifadə edərək axtarış robotları saytın quruluşunu tez bir zamanda başa düşəcək və indeksləşdirmə zamanı heç nəyi qaçırmayacaqdır.

Saytınızın axtarış robotları tərəfindən öyrənilməsi prosesidir. Bunun nəticələrinə əsasən avtomatik olaraq bir qərar verilir ki, səhifə axtarış sistemlərində çıxsın və ya çıxmasın. Axtarış robotları saytı mütəmadi olaraq ziyarət edir və hər dəfə bütün səhifələri indeksləşdirir. Hər hansı birinin keyfiyyəti pisləşibsə, axtarışdan pozisiyları itirə bilərsiniz

Asan naviqasiya üçün səhifələr arasında daxili keçidlərin paylanması və hər səhifənin əhəmiyyətinin müəyyənləşdirilməsi prosesidir.

Saytın istifadəçilər üçün rahatlığı dərəcəsinin müəyyənləşdirən bir prosesdir. Davranış faktorlarını artıran çox vacib bir amildir.

Saytın səhifələrində yerləşdirilən hər hansı bir məlumatdır. Məzmun mətn, qrafik, video ola bilər. Günümüzdə optimallaşdırılmış məzmun aktualdır – təbii bir şəkildə açar sözlər ehtiva edir. Bu, mətnlər üçün xüsusilə vacibdir. Məsələn, bu mətn də optimallaşdırılmışdır .

SEO xidmətinin müddəti nə qədərdir?

Aşağı tezlikli sorğular üçün axtarış nəticələrinin TOP-10-a 2-3 aya çatmaq olar. Orta və yüksək tezlik üçün 6 aydan 12 aya qədər və ya daha çox vaxt lazım ola bilər: hər şey yerdəki rəqabətdən asılıdır. 3-4 ayda “hər şeyi bir anda” vəd edənlərə inanmayın

SEO xidməti ilə Digitallab agentliyinə ən çox verilən suallar

Çünki rəqibləriniz də hədəf auditoriyanızı cəlb etməyə çalışır. Yarımda dayansanız, xərcləriniz boşa çıxacaq, çünki əldə edilən mövqelər tez itiriləcəkdir. Ancaq eyni zamanda, tələb olunan mövqelərə çatdıqda, xərclər azaldıla bilər. Ancaq SEO xidmətindən tamamilə imtina etmək tövsiyə edilmir.

Yuxarıda, optimallaşdırmanın təxmini vaxtından bəhs etdik. Onlara bir çox amillər təsir edir: saytın yaşı, səhifələrin indeksləşdirilməsi sürəti, təklifinizin aktuallığı, axtarış motorlarının tələblərinə uyğunluq. Bunlar daima dəyişkəndir.

İnsanlar üçün veb saytlar müasir SEO-da belə böyük bir tendensiyadır. Axtarış sistemləri indi yalnız təşviqat  üçün yaradılmış mənbələrlə mübarizə aparırlar. İndi əsas rol  saytın auditoriya üçün maraqlı olub-olmaması, suallarına cavab verməsidir. Bu cür saytların gəlirli yerlərə çatmaq üçün hər cür şansı var. Bu, yalnız səhifələrdə səriştəli, tamamilə bənzərsiz, maraqlı və tez-tez yenilənən məzmunun olması halında mümkündür.

Bir ay yalnız audit, daxili optimallaşdırma və xarici təşviqin başlanğıcına sərf olunur. Nəticələri görmək üçün tam indeksləşdirmə, axtarış sistemlərində yüksək inam qazanmalı, hiylə etmədən təbii təbliğ göstərməliyik. Şübhə etmirik ki, dostlarınız  SEO xidməti xidmətlər sifariş ediblər və sürətli nəticələr əldə etdiblər. Altı aydan sonra onların və layihələrin harada olacağını görək. Sizinkilər mütləq ÜST-ə keçəcəklər. Və tanışlar saytı qara siyahıdan çıxarmaq üçün büdcə ayırmaq məcburiyyətində qalacaqlar.

Açar söz təhlili bir SEO strategiyasının mərkəzindədir və böyük ölçüdə müvəffəqiyyətini təyin edir. Potensial müştərilər bir məhsul və ya açar söz üçün bir xidmət axtararkən, bu açar sözlərlə əlaqəli hər bir iş yüksək üzvi axtarış nəticələrini əldə etməyi hədəfləyir. Açar söz təhlili tam olaraq budur: potensial niş ticarət müştərilərinin məlumat, xidmətlər və ya mallar tapmaq üçün gətirdiyi sözlərin öyrənilməsi. Açar söz təhlili, istifadəçilərin bir məhsul və ya xidməti necə axtardıqları və axtarış nəticəsi növü şəklində nə əldə etmələrini gözlədikləri barədə ətraflı məlumat verir. Yaxşı açar söz tədqiqatı və təhlili veb saytınızı və məzmununuzu optimallaşdırmaq üçün vacibdir. Doğru açar sözlərin seçilməsi və hədəflənməsi veb saytınıza daha çox görünürlük və potensial trafik gətirir.

Semantik nüvə, hər bir məhsul və iş yeri üçün fərdi meyarlara görə qruplaşdırılan açar sözlərin siyahısıdır. Səhifə məzmunu düzgün şəkildə optimallaşdırıldıqda, səhifə birbaşa istifadəçinin axtarış sorğusuna cavab verir və beləliklə onların gözləntilərinə cavab verir. Axtarış motorlarının əsas konsepsiyalarındadır – axtarış nəticəsi şəklində “istifadəçilərə uyğun bir cavab vermək”. Semantik bir əsas qurarkən, iş açar sözlərinizlə əlaqəli açar sözlər tematik olaraq əlaqələndirilir, açar sözləri və dolayı əlaqəli olanları dəstəkləyir, lakin istifadəçinin axtardığını proqnozlaşdırır və açar sözlər ehtiva edən açar sözlər verir. Nüvənin hazırlanması prosesində siyahı həm sinonimlərlə, həm də gizli semantik açar sözlər (SAS) və ya başqa sözlə “açar sözləri indeksləşdirmək üçün gizli açar sözlər” ilə yaradılır. Bütün bu açar sözlərə əlavə olaraq, semantik nüvədə aşağıdakılar var: məlumat, naviqasiya, əməliyyat və ticarət açar sözlər, yer, marka, səhv yazılmış sözlər, mövsüm sözləri, hiperonika, hiponimiya və digər seçmə növləri olan sözlər – rəngli, xüsusi / bahalı, ucuz, istifadə olunmuş /, komponentlər və s.

Bizdən necə SEO xidməti sifariş etmək olar ?

Əgər suallarınız qalıbsa və ya siz də bizim SEO xidmətimizdən yararlanmaq istəyirsinizsə, o zaman əlaqə forumunu doldura ya da bizə zəng edə bilərsiniz.

Bizə zəng edin :

+994518959493

 
Nobel prospekti 15, Azure Business Centre